Velkommen til mitt bruktmarked

I vårt samfunn har vi en tendens til å tilegne oss mange ting. Etterhvert som man endrer smak eller behov kjøper man nye ting. Problemet er da ofte at de gamle blir lagret i skuffer, skap og boder. Hva gjør man da? Ikke lett alltid å omplassere disse sakene. Ved å opprette denne bloggen, håper jeg at jeg kan nå potensielle nye eiere. Jeg vil også legge inn ønsker på hva jeg og familien min ønsker seg. Håper at dere kan bruke dette som en kanal til å bli mer miljøbevisste og tipse venner og bekjente om hva jeg har til salgs, gir bort eller ønsker å kjøpe.Om jeg får dette til å funke, håper jeg også å utvide tilbudet til også formidle ting for dere.

Salgsshow

Barnklær og-utstyr

søndag 22. februar 2009

Solgt igjen

Da har jeg fått solgt:
Den blå Stompa sengen, skuffeseksjonen, bokhyllene til sengen og nattbordshyllen.
Jeg har igjen den grå skuffeseksjonen.
Har også fått solgt unna Tromsø-køyesengen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar